Saturday, July 13, 2013

SHISEIDO MASK MURAH !

Assalamualaikum :)

Jom borong SHISEIDO MASK MURAH di sini !
Memang fast selling dan ramai yang sudah repeat order. So, apa maksudnya tu ?
It means that we are trusted ! Jangan takut2 untuk berurusan dengan kami yea ! Thanx you guys for the supports. Really appreciate it ;)

Pada yang nak beli SHISEIDO MASK dengan harga borong murah!! Ni memang tempat yang BETUL! Korang memang tak silap MENGGOOGLE!!

SHISEIDO MASK ni ada 3 jenis pilihan .
  • BLACK
  • WHITE
  • NATURGO

berat 12gm

FUNGSI SHISEIDO MASK

  • 1) Shiseido Blackhead Remover Mask berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads,mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka,berkesan utk memulih, mencerah,menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat,menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam /putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. 



    2) Shiseido Peel-off White Mask 

    berfungsi untuk mencerahkan dan memutihkan wajah, menghaluskan wajah, mengurangkn kedut2 dan mengangkat sel kulit mati, bagus untuk mendinginkan dan mencerahkan kulit setelah berpanasan di bawah sinar matahari. 



    3) Shiseido Naturgo Mud Mask
    terbuat dari lumpur yang ada di laut dalam, kaya mineral dan bahan alami. Shiseido Naturgo Mud Mask dapat membersihkan pori-pori secara menyeluruh,mengawal minyak berlebih, menghaluskan wajah, mengurangkn jerawat dan mencerahkan wajah



Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, jeragat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam /putih diwajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Cara Penggunaan:

1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.

2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat la yer..)

3) Oleskan secara merata ke bahagian muka yang diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead. (jauhkan bahagian kening dan kawasan sekitar mata dan bibir.)

4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.

5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering. Tarik perlahan-lahan.

6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.

7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 2 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup.


Lagi cara pakai shiseido mask. Jauhkan bahagian kening dan rerambut.
 
Tarik dari arah bawah dagu seterusnya ke atas . 


HARGA YANG MEMANG MURAH
RM1 SEPEKET
POSTAGE RM6 (S/M)

BORONG
50 PCS ~ RM45  RM35 (NEW PRICE) - FREE POSTAGE (S/M), RM5 (S/S)
100 PCS ~ RM70  RM65 (NEW PRICE)- FREE POSTAGE (S/M), RM5 (S/S)

BERMINAT ?

SMS / WHATSAPP 0148294873

No comments:

Post a Comment